zonnebank lampen vernieuwd maar resultaat matig

  • heanne

    Ik heb pas mijn lampen vervangen, ik had maxlight en nu cleo professional.Op de site werd aangegeven dat je bij nieuwe lampen de bruiningstijd moet verkorten omdat het nieuwe lampen zijn.En omdat deze lampen veel sterker waren dat de gene die erin zaten had ik ook verwacht dat het sneller zou bruinen.

    Maar ik kan helemaal niet zeggen dat ik nu bruiner wordt of sneller kleur, ook huisgenoten van mij zijn niet sneller bruin.En als we langer dan de 20 min eronder liggen verbranden we niet.

    We gaan nu twijfelen of de lampen wel echt ongebruikt zijn, is er een manier waarop je kan zien dat het gebruikte lampen zijn en als nieuw verkocht worden?

    De site geeft aan dat het nieuwe lampen zijn die zij verkopen maarja mss komen ze wel uit een andere gebruikte zonnebank!

    Hoe komen we hier achter? en kunnen we het bewijzen?

    alvast bedankt

  • Tropisch bruin!

    Wie zegt dat die lampen dezelfde effecten hebben als je oude?

    Heb je op voorhand gesproken met de leverancier of je nieuwe lampen een goede/betere vervanger zijn voor je oude?

    Je kunt je lampen testen door een professioneel bedrijf maar ik gok dat je lampen nieuw zijn.

    Lees anders eens hier: http://www.zondagtilburg.nl/Zonnebanklampen/zonnebanklampen-online.html

  • heanne

    Deze lampen zijn sterker dan de vorige. Ook meer uv. Vandaar dat ik meer resultaat had verwacht. Ik lig nu net zo lang onder de bank als bij de oude lampen en dat valt me tegen.

  • Tanningworld sun supplies

    Vreemd,

    U mag er vanuit gaan bij nieuwe lampen dat er een veel beter resultaat is, zeker de eerste 5 uur.

    Wij verkopen ook lampen en hebben nog nooit een klant gehad dat geen verschil merkt.

    Met vriendelijke groet,

    Tanningworld sun supplies

    www.twintan.nl