gezocht inboedel zonnebank

  • jeroen

    gezocht complet inboedel van een zonnebank

    banken cabines desk computer alles

    voor nieuw op te starten zonnecentrum in gelderland

    m vr gr korenblik

  • Barry Nannings

    Hoi Jeroen,

    Wij stoppen met onze zonnestudio in Emmer-Compascuum. Wij hebben de volgende items:

    -designbalie (melkglas met zilverkleur), Bureau is beuken.

    - twee zilverkleurige barkrukken

    - twee blauwe Hapro Luxura SLI 34 X5 banken met airco, gezichtsbruiners en schouderbruiners. Voldoen aan de nieuwe europese richtlijnen. Slechts een half jaar oud.

    - staande cabine Alisun met omkleedcabine

    - twee zwart/witcabines tbv de liggende banken

    - loungeset zwart met cremekleurige kussens: bank, twee stoelen en tafel met ruimte voor lectuur en glasplaat

    -vitrinekast

    - zonneproducten van Petrol en Australian Gold

    Bij de banken horen hygienematten, hoofdkussens, beschermbrilletjes

    Mocht je meer willen weten, neem dan alstjeblieft zsm mogelijk contact op.

    M.vr. gr. Barry Nannings

  • solhousion

    Beste,

    wegens ziekte willen wij onze zaak sluiten. Wij hebben 5 Soltron toestellen (1 maal L-2 maal M- 2 maal S en 1 maal V) te koop staan plus software ter waarde van 10.000 euro. (Alles is 2 jaar oud en nieuw gekocht). Bent u geïntereseerd om een bod te doen.

    de toestellen betreffen:

    1 toestel L-65 Charming Cherry (full option: topmodel, airco, aroma, mp3, enz.) nieuw gekocht voor de prijs van 25000 euro in oktober 2007

    1 toestel M-60 Magic Lemon (full option: airco, spagetti, mp3, enz.) nieuw gekocht voor de prijs van 21000 euro in oktober 2007

    1 toestel M-45 Turbo (heel krachtig toestel, airco, extra gelaat, enz.) occasie gekocht voor de prijs van 15000 euro in oktober 2007

    2 toestellen S-45 Hot Pepper en Temtation nieuw gekocht voor de prijs van 12000 euro elks in oktober 2007

    1 toestel V-60 Shuttle occasie gekocht in oktober 2007 voor de prijs van 8000 euro

    1 ultramodern-software-systeem met kaartlezers en internetverbinding gekocht in oktober 2007 ter waarde van 10500 euro (vergeleken met collega's en dit systeem bleek top te zijn.)

    Mail: solhousion@live.be

    Hopende u goed geïnformeerd te hebben.

    Mvg

  • aurora

    Beste Jeroen

    En ben je al voorzien?

    Als je nog wat zoekt hoor ik het graag.

    Ik bied de zonnestudio te koop aan

    kijk eens op www.zonnestudioaurora.nl

    Met vriendelijke groet Petra

  • ed

    Goeie avond Jeroen

    Was jij nog opzoek naar zonnebanken ectr , Ik heb een complete zonnebank studio leeg gehaaald

    ivm ziekte andere eigenaar

    Je kan me maile of bellen

    Mvg

    Ed 0642114031

  • anja

    http://link.marktplaats.nl/329140081

  • jan

    te koop

    zonnebank merk helios