Beschermbrilletje dragen?

• Rinske

Ik ben vandaag voor het eerst naar een zonnestudio geweest en daar werd mij verteld dat zij verplicht zijn mij te adviseren een beschermbrilletje te dragen. Desondanks raadden ze me aan geen brilletje te dragen, omdat je dat zou gaan zien (witte ogen zeg maar). Er werd mij aangeraden m'n ogen gewoon dicht te houden. Het lijkt me dat het toch niet voor niets wordt geadviseerd om zo'n brilletje te dragen. Hoe gevaarlijk is het nou eigenlijk om geen brilletje te dragen? Heeft iemand hier een idee over?

• Annemiek

Wij van AlgaSun adviseren altijd om een beschermbrilletje onder de zonnebank te dragen dit om de ogen tegen het velle licht te beschermen, en ook om verbranding van de oogleden te voorkomen. (dunne huid)

• Kinko

velle = felle

• karoline

ik lig altijd zonder beschermbrilletje onder de zonnebank, dat is wel zo prettig.

• brilletje

brilletje nodig ? oogbescherming is echt nodig !!!! deze brilletje kun je opzetten zonder kleurverschil met de rest van je gezicht

http://link.marktplaats.nl/318012149

• Sunshine

Wij adviseren iedereen een speciaal UV-brilletje op te zetten tijdens een zonnebankkuur en niet met onbeschermde ogen in de lampen te kijken.

www.ikwilbruinworden.nl