hoe wordt je snel bruin

  • Leontien

    Die producten van designer skin…. waar kan ik die bestellen?

    Iemand een goede site?

    En als ik producten in Amerika bestel hoe zit het dan met het invoeren en invoerrechten?

  • poenie

    zeg niks als je niks zinnigs te melden hebt,

    of ga jij mijn fucking ticket betalen eikel

  • Imke

    Met de natuurproducten van Algasun wordt je minstens 6 x sneller bruin voor je gezicht zijn er speciaal de Algasun gelaatsampullen!

  • tijgertje

    Advies en tip van mij is ga eerst een zonnenkuur doen bij een echte zonnestudio.(daarna gewoon bijhouden af en toe met je eigen zonnebank) en insmeren met de hema snelbruiner , dus geen dure austrailien of zo, mag wel natuurlijk.

    Lukt dat niet en heb je zelf een zonnebank , dan heeft het spul wat de Hema heeft hele goede resultaten geleverd voor low budget, je hebt het in een flesje zitten en het schuimt als je het oppompt en smeert super goed uit. let wel op dat je de variatie snelbruining neemt met : ook geschikt voor de zonnebank want er zijn twee varianten namelijk. suvcces

  • Nina

    Het beste resultaat onder de zonnebank krijg je met Australian Gold. Gebruik dan de producten met een bronzer. Zoals Hot + bronzer, Rumors of Accelerator Extreme. Daar wordt je enorm mooi bruin van en niet oranje zoals bij andere professionele zonnecosmetica.

  • joran

    hallo ik ben een jongen van 14 jaar en ik wil graag snel bruin worden.

    ik word relatief snel bruin in de zomer maar ik heb wel een gevoelige huid in mijn gezicht. mijn gezicht wordt ook altijd minder snel bruin dan mijn lijf.

    ik kreeg vroeger toen ik een jaar of tien was ook witte vlekken als ik bruin werd in mijn gezicht dat heb ik nu de laatste jaren niet meer gehad maar ik ben wel bang dat dat terug kan komen als ik middeltjes ga gebruiken onder de zonnebank om snel bruin te woorden. kan iemand mij vertellen hoe ik snel en mooi bruin kan woorden, en welke middelen dan goed kunnen helpen?

    alvast bedankt met vriendelijke groet joran.

  • azap

    hoi,

    je moet eerst een hoop schijten en dat op je gezicht en op je lichaam smeren

    binnen enkele min word je bruin….

  • khadir

    van olijfolie asahbi wordt je kei bruin van

  • Silla

    Baby olie pf gewoon huidollie of welke olie ook wel eerst scrubben en beste is zout scrub ! goed uitsmeren ik zelf doe dit ook want ik wil meteen resultaat hebben en zeker weten helpt het garandeer ik iedereen geniet er van allemaal ik ga nu zelf ook heb er zin in