Australian Gold

  • Jannet

    Hoi,

    Wie weet hoe ik aan verkoopadressen kom van Australian?

    Groeten Jaronico

  • monica

    je kan t bij de zonnebankstudio kopen

  • Jannet

    Waar dan? Hier hebben ze het niet.

  • Jannet

    Hier is overigens regio Arnhem………..

    Zwolle-Deventer-Doetinchem mag ook.

  • xander

    Australian Gold is bij alle Sunday's zonnestudio's te koop. Kijk even op www.sundays.nl

  • lametje_@87hotmail.com

    ewa fayen alles goed met je?

    met me gaat wel ewa wat ga je doe vandaag ….. ewa als je njiets te doen hebt kunnen e naar de stad gaan het is heel mooi weer man mohim ik spreek je nog laters man mana man aman amna man mana man amna man amn ewa ja heb je nog vriendje awela ik heb gehoord vn wel hahahahahaha en je zegt niets tegen mij hahhahhahaha mohim laters damem

    xander schreef:

    >

    > Australian Gold is bij alle Sunday's zonnestudio's te koop.

    > Kijk even op www.sundays.nl

  • cora

    in Arnhem is het zeker te koop bij Tropical in zonnestudio'sJansbinnensingel en wc Kronenburg

  • Harry

    Mijn vriendin haalt het bij tropischbruin.nl.

  • Sunshine

    Het is beleid van Australian Gold om haar producten niet te distribueren aan online retailers. Daardoor is dit merk niet beschikbaar via officiële online verkooppunten.

    Als u via het internet in de gelegenheid wordt gesteld om Australian Gold te kopen dan is het belangrijk om te weten dat:

    - deze producten niet langs de officiële weg zijn ingekocht

    - er geen garanties zijn op het gebied van kwaliteit en houdbaarheid

    Wij raden u daarom af om producten van Australian Gold via webshops te kopen!

    Er zijn gelukkig nog tal van andere topmerken op dit gebied, zoals Supre, Fiji Blend en Supertan. Deze zijn wel online verkrijgbaar, en daarmee voor iedereen bereikbaar.

    Met vriendelijke groet,

    Sunshine

    www.royaltanning.nl

  • Tropisch bruin!

    Tropisch bruin! is als enige toegestaan om Australian Gold te mogen verkopen via haar webshop.

    Wij nodigen u ook van harte uit een kijkje te komen nemen en zelf vast te stellen hoe uitgebreid ons assortiment is.

    Met vriendelijke groeten,

    Tropisch bruin!

    www.tropischbruin.nl