kringen onder de ogen

• monica

Vraag: Als je kringen onder de ogen hebt of kleine puistjes in je gezicht, worden de kringen en/of puistjes dan juist meer zichtbaar of erger als je onder de zonnebank gaat, of kleurt het juist bij en vallen de kringen onder de ogen dan minder op?

• dineke

Hallo

Bij mij zijn mijn wallen en kringen onder mijn ogen wel wat minder zichtbaar geworden.

Over de puistjes kan ik niets zeggen, want die heb ik niet, maar ik vermoed dat deze ook minder worden, omdat ze door de warmte uitdrogen. Maar of dit waar is??

Groetjes Dinekemonica schreef:

• R

Waarschijnlijk zullen de kringen minder opvallen na behandeling met een zonnebank. Maar je moet wel je ogen bedekken met het voorgeschreven beschermingsbrilletje.

De huid rond je ogen die wordt afgedekt door het brilletje, kun je desgewenst donkerder maken met vloeibare huidkleurige oogmake up, of met huidkleurig huidpoeder. Ook een bril met de juiste vorm kan die kringen goed camoufleren.

Puistjes zullen waarschijnlijk minder worden door een zonnebank. Maar die kunnen ook goed reageren op medicijnen van de huisarts.

Voorkom verbranding, want dat is niet gezond. En extreem vaak in de zon of onder de zonnebank is ook niet gezond. Want dan kun je op den duur eerder droogterimpeltjes krijgen en loop je wat meer kans op huidkanker.

• Paula

Voor wallen onder mijn ogen gebruik ik wegwallen uit Canada. Dit helpt echt en kan het iedereen aanraden.

Heb heel veel geprobeerd niets hielp.Het is iets wat visagisten gebruiken als personen voor de tv moeten komen en er goed willen uitzien.

Groetjes,

Paula