rare reactie op zonnebank gebruik

• A de berg

Hallo mensen,

Ik was op zoek naar een site om er achter te komen waarom ik zo raar reageer op de zonnebank. wij hebben nu een zonnebank gehuurd en ik ben er natuurlijk onder gegaan om wat bij te bruinen, ik heb een zeer lichte huid, vandaar. alleen na een paar dagen krijg ik overal jeuk, en dan niet OP mijn huid maar erin. Toen kwam het ergste, ik begon te schokken. 3 jaar geleden is hetzelfde geburt na het gebruik van de zonnebank en toen hebben we ook heel wat artsen doorlopen in het ziekenhuis. diezeiden dat het daar niks mee te maken had. alleen nu twee weken geleden bleek dus dat ik het weer kreeg. net nadat ik onder de zonnehemel was geweest. weer naar het ziekenhuis geweest en valium gekregen om mijn spieren te ontspannen. dit keer heeft het gelukkig maar 3 dagen aangebleven alleen vorige keer 4 weken. Nou ben ik heel benieuwd of er iemand is die mij kan helpen met het oplossen van mijn vraag. Heeft ooit iemand iets dergelijks gehoord dan zou ik dat graag horen. Alvast bedankt

• m.heinhuis

ik kreeg ook een rare reactie bij mij begon alles te prikken ook uren later nog en ik begon schokken te krijgen omdat het prikt ik snap er niets van