airbrush tanning

  • Vanessa

    Heeft er iemand ervaring met de spray-cabine of met airbrush?

  • greet

    hoi vanessa,

    mijn dochter doet het het wel eens.

    ik vind persoonlijk het resultaat wel mooi maar het is ook snel weg.

    en ook moet je de handen en voeten goed insmeren met een creme anders worden die extra bruin.

    ik vind het ook nogal prijzig gezien het resultaat.

    en wat nog vervelender is het geeft af aan de lakens als je transpireerd.

    dus ja het is leuk voor een avondje uit maar niet voor als je er langer plezier van wilt hebben.

    groetjes greet

  • cora

    om eerlijk te zijn ik heb wel eens iemand gezien : peentjesoranje! vreselijk!

  • ivonne

    ik heb wat vragen over tanning oftewel het bruinen van de huid , wie kan ik of wie mij of kunnen we elkaar helpen hierin , hopelijk leest ook greet dit bericht (die op 07-02-2006 op dit forum staat ), , mijn vraag is dus aan iedereen , wie doet er aan tanning . dus met eigen apparaat bedoel ik , ik heb zelf trouwens ook z'n apparaat , best prijzig maar mijn vraag is je moet ermee om kunnen gaan /het leren om een mooie bruining van de huid te verkrijgen en je kan het eigenlijk niet echt in je eentje op jezelf toe passen ( het apparaat is zo groot als een draag bare radio m et een slang enz er aan en werkt op lucht druk , dus wie komt uit amsterdam of uit omgeving van amsterdam en wil ook graag met haar tanning apparaat of het mijne ( apparaat) elkaar leren tannen we kunnen ook ergens ( even uit zoeken waar??) eeen workshop doen om de beginselen onder te knie te krijgen het is namelijk wel te leren , of zijn er mensen die al thuis aan tanning doen ik hoop daar mee in contact te komen ( groet ivonne ( een vrouw dus) ook die wil reageren liefst een vrouw OF VOOR TIPS IEDEREEN DIE WIL REAGEREN HEEL GRAAG ) wil je een mooi effect blijvben behouden dan moet je wel 1 a 2 keer per week tannen uiteindelijk veeeel goedkoper dan de cabines mijn email ; i.beusekom@zonnet.nl

  • ivonne

    bericht voor greet over de airbrush , zou jij mijn tekst willen lezen die ik geplaats heb op 19-12 2006 0ver vragen enz over airbrush , hoop dat het goed bij je aankomt alvast bedankt groet ivonne . i.beusekom@zonnet.nl

  • ivonne

    hoi vannessa

    ik wil wat vragen/weten over airbrush gebruik kan je ven moeite nemen om met mij contact op te nemn mijn email i.beusekom@zonnet.nl of 06 27541890

  • ivonne

    hoi greet ik wil jou graag wat vragen over de airbrush zou je contact met mij willen opnemen bij voor baat dank of dat ik jouw email adres mag groet ivonne 06 27541890 of i.beusekom@zonnet.nl

  • www.spraytansolutions.nl

    Spray Tan apparaten voor thuis gebruik.