Heeft er iemand ervaring met de spray-cabine of met airbrush?
hoi vanessa,
mijn dochter doet het het wel eens.
ik vind persoonlijk het resultaat wel mooi maar het is ook snel weg.
en ook moet je de handen en voeten goed insmeren met een creme anders worden die extra bruin.
ik vind het ook nogal prijzig gezien het resultaat.
en wat nog vervelender is het geeft af aan de lakens als je transpireerd.
dus ja het is leuk voor een avondje uit maar niet voor als je er langer plezier van wilt hebben.
groetjes greet
ik heb wat vragen over tanning oftewel het bruinen van de huid , wie kan ik of wie mij of kunnen we elkaar helpen hierin , hopelijk leest ook greet dit bericht (die op 07-02-2006 op dit forum staat ), , mijn vraag is dus aan iedereen , wie doet er aan tanning . dus met eigen apparaat bedoel ik , ik heb zelf trouwens ook z'n apparaat , best prijzig maar mijn vraag is je moet ermee om kunnen gaan /het leren om een mooie bruining van de huid te verkrijgen en je kan het eigenlijk niet echt in je eentje op jezelf toe passen ( het apparaat is zo groot als een draag bare radio m et een slang enz er aan en werkt op lucht druk , dus wie komt uit amsterdam of uit omgeving van amsterdam en wil ook graag met haar tanning apparaat of het mijne ( apparaat) elkaar leren tannen we kunnen ook ergens ( even uit zoeken waar??) eeen workshop doen om de beginselen onder te knie te krijgen het is namelijk wel te leren , of zijn er mensen die al thuis aan tanning doen ik hoop daar mee in contact te komen ( groet ivonne ( een vrouw dus) ook die wil reageren liefst een vrouw OF VOOR TIPS IEDEREEN DIE WIL REAGEREN HEEL GRAAG ) wil je een mooi effect blijvben behouden dan moet je wel 1 a 2 keer per week tannen uiteindelijk veeeel goedkoper dan de cabines mijn email ; i.beusekom@zonnet.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?