zonnebankcreme.....

• Hans

Cora. kom je uit amsterdam. Ik zoek je. we hebben gemaild onder mijn toenmalige adres annoniem@gmail.com. Dit is ontoegankelijk en nu ben ik je adres kwijt.

• ikke

Pretty 101 van Australian Gold is dan de meest geschikteZlata schreef:

>

> Ik ben al een tijdje opzoek naar een goede zonnebankcrème,

> maar ik kom er dus niet uit. Ik zoek naar zonnebankcrème

> zonder olie, omdat ik puisten heb, en dan is het niet goed

> als er olie inzit. Daarbij heb ik een gevoelige huid, dus ik

> kan niet alles opsmeren. Kan iemand mij misschien helpen?

• louis banda

Proberen jullie maar eens DUSTRO bruiner kan bijna niet.Je kan het in verschillende categorien verkrijgen.

• lisa

http://www.devotedcreations.com/

Om te beginnen gebruikt Devoted Creations als hoge uitzondering een basis van Aloe Vera in in plaats van Aqua (water). Aloe Vera is welbekend om zijn genezende werking en vochtinbrengende eigenschappen. Elk ingredient heeft zin eigen bewezen nut. De gehele lijn heeft prachtige ingrediënten zoals Strivitan, Matrixyl (anti-ageing en firming) dit samen met exclusieve oliën maakt de Devoted Creations lijn zeer bijzonder.

Bijzonder is het feit dat er bewust gekeken wordt naar de verschillende huidtypes. Neem een acnéhuid, zelfs daarvoor is nu een prachtige lotion ontwikkeld die genezend werkt en waarover devoted nu al vele dankbare reacties heeft ontvangen. Of je nu een vette huid hebt, een superdroge huid, een rijpere huid of juist een gevoelige huid, noem ze allemaal maar op. ik gebruik zelf de posh couture, en je wordt er echt gewoon eerlijk waar super bruin van ! t kost wel 72.95 maar het is een grote fles en je doet er erg lang mee. de betere welness centra en zonnestudio's verkopen dit .

• Sunshine

Het is beleid van Australian Gold om haar producten niet te distribueren aan online retailers. Daardoor is dit merk niet beschikbaar via officiële online verkooppunten.

Als u via het internet in de gelegenheid wordt gesteld om Australian Gold te kopen dan is het belangrijk om te weten dat:

- deze producten niet langs de officiële weg zijn ingekocht

- er geen garanties zijn op het gebied van kwaliteit en houdbaarheid

Wij raden u daarom af om producten van Australian Gold via webshops te kopen!

Er zijn gelukkig nog tal van andere topmerken op dit gebied, zoals Supre, Fiji Blend en Supertan. Deze zijn wel online verkrijgbaar, en daarmee voor iedereen bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

Sunshine

www.royaltanning.nl

• Tropisch bruin!

Tropisch bruin! is als enige toegestaan om Australian Gold te mogen verkopen via haar webshop.

Wij nodigen u ook van harte uit een kijkje te komen nemen en zelf vast te stellen hoe uitgebreid ons assortiment is.

Met vriendelijke groeten,

Tropisch bruin!

www.tropischbruin.nl

• Sasha

Hi, ik heb vorig jaar een SuperTan bruiningslotion gekocht online. Op www.royaltanning.nl.

Ik vond het best lekker en redelijke prijs. Ik heb er ongeveer 4 maanden mee gedaan en het resultaat was goed.

Zij maken reklame in de sportschool waar ik sport in Amsterdam: FastFit.

Normaal had ik altijd Biodermal.