zonnebankcreme.....

• stephanie mama van beau

wat is nou een goed merk creme voor onder de zonnebank?

stephanie

• mandy (info )

hallo,

ik vind persoonlijk de produkten van australian gold erg goed en dan met name de browing fury, dit bruint super en houd je huid lekker zacht en soepel, mvg, mandy

• 15454

Australian Gold De beste merk geloof me

• cora

ook de after sun van Australian is lekker kun je bijna als bodylotion gebruiken

• cora

ik ben t met je eens dat Australian een heel goed merk is, toch ha ngt dat ook af van je eigen ervaring hoe veel mense zweren niet bij biodermal en body?

• cora

ik geloof je graag

ook mijn ervaringen zijn alleen maar positief

maar de algemene klacht is dat ze te duur is in vergelijking met de gangbaardere merken

• Mesmerize

Zelf ben ik niet zo gecharmeerd van Australian Gold. Ik vind de lotions van Designer Skin en Fiji veel beter (meer huidverzorgende ingrediënten).

''Lower budget" vind ik de lotions van Art of Sun's Trend Tanology erg goed voor de prijs.

• anja

Hoi allemaal

zou er iemand mij kunnen vertellen waar ik die australische zonnebank creme kan kopen??

M.V.G. Anja

• Anatole

Ik gebruik nu sinds kort Australian en de geur blijft rond me hangen ook na intensief douchen, trouwens mijn huid lijkt droger, ook na het douchen met hydraterende douchegel.

Ik gebruikte Biodermal eerst en, behalve dat het een beetje vet was, was het een aangename geur die na het douchen overigens geheel verdween en je huid bleef er zachter door.

Iemand ervaringen hierbij?

• Imke

De zonnebankproducten van Algasun werken erg goed.