creme

• albert

ik ben voor een kuur naar de zonnebank ik heb een soort opbouwkaart. nu heb ik ook een flesje gekocht om mij in te smeren hoe lang van te voren moet dit en ik kan ook niet bij mijn rug. is het noodzakelijk om je in te smeren.

de laatste keer dat ik er onder uitkwam was na een paar uur mijn buik en rug helemaal rood nu is het weer weg is dit gebruikelijk of gaat het te hard.

• punsje

Hai!

Nou als je helemaal rood bent kan het inderdaad te hard gaan ja! Vooral als het ook jeukt, dan ben je gewoon verbrand. Het is enerzijds wel belangrijk dat je je insmeert, je huid droogt uit en verouderd sneller net als van de gewone zon en zo'n creme zorgt ervoor dat dat niet zo snel gebeurt. Daarnaast kan zo'n creme helpen om wat sneller bruin te worden.Om nou te zeggen dat het echt noodzakelijk is….. nee, je kan ook een aftersun of bodylotion gebruiken erna. Nou succes he en bouw het rustig aan op

• albert

prunsje bedankt voor je antwoord heb je toevallig ook nog ervaring met een creme met een bonzer. zie de vraag boven deze vraag.