infra-rood bij zonnebank

  • Hetty

    Hallo allemaal,

    Al een tijdje staan een zonnebank en een sauna op mijn verlanglijstje. Nu vraag ik me af in hoeverre de infra-rood lampen van een zonnebank (eentje met infra-rood uiteraard ;-) ) een zelfde effect heeft als een infra-rood sauna. Van een infra-rood sauna zeggen ze dat je zelfs met de deur open er in kan gaan voor een zelfde effect, je hebt dan alleen niet die warme lucht die je inademt. Dan zou het effect van een zonnebank met infra-rood toch ongeveer vergelijkbaar moeten zijn met een infra-rood sauna met de deur open?! Wie heeft er ervaring met zo'n IR-zonnebank, dan hoor ik het graag van je!

    Groetjes, Hetty

  • Lunaluxe.eu

    Beste

    Voor de Fullspectrum werking is deze combi best goed,niet optiemaal maar goed!

    Wat u eigenlijk nodig heeft is de combinatie van Infrarood straler om u lichaam heen,u moet er middenin zitten!

    dan heb je een gesloten cabine nodig om tempratuur op te bouwen,wil je het behachelijk warm krijgen,dit is dus wat je onder een philips of Alisun infraroodcar mist

    het werkt wel,maar je moet dus draaien om op alle plekjes van het lichaam te komen,en lekker warm krijg je het er ook niet onder!

    MVG LunaLuxe Sauna en Solaria

    www.lunaluxe.eu