Angst!

• jet

Ik ga al jaren op de zonnebank, heb er zelf ook eentje.

Nou heb ik vorig jaar een stuk in de krant gelezen waarin stond dat en vrouw geëlektrikuteerd ( schrijf ik vast niet goed :?) werd en sindsdien……………………………durf ik niet meer!!!!!!!!!!! Het is van de gekke!!!!!!!!

Ik weet dat er niets kan gebeuren en toch slaat de angst me om het hart als ik erop kruip, dat hou ik 5 minuten vol en spring er weer af!

Wie heeft tips om weer van deze belachelijke angst af te komen

Voel me een dwaas :D:D

Groetjes Jet

• peter

dat verhaal klopt niet wat in de krant stond

• Jet

Weet je dat zeker :?:D:D:D

• peter

Ja heel zeker

• Jet

Hai peter,

Wat was er dan met dat verhaal? Was het een broodje aap verhaal of is er wel iets gebeurt, maar is het verdraaid?

Groetjes Jet

• angelique

Peter heeft gelijk,het verhaal klopt niet.Er staan soms wel meer van dat soort verhalen in de krant zoals vorig jaar van die zonnebank die in brand gevlogen is.Die vrouw had een sigaret gerookt en die in de prullebak gegooit.Wie rookt er nou in de studiocabine?Vaak wordt het overdreven en de helft maar verteld.Dat verhaal is overigens al 3 jaar oud. angelique

• janneke

..sorry.. dit soort zieke grappen houd ik niet van. het was mijn achtertante die dit o.a is overkomen.. graag wat meer respect.. zonnebanken .. nooit meer naar kijken

• kees

het gaat er om dat je een aardlek er tussen hebt zitten het is net als een badkamer je produceert vocht en verder gebeurt er niets tus snel naar een zonnestudio toe die hebben dat wel allemaal en gekeurdt natuurlijkjanneke schreef:

>

> ..sorry.. dit soort zieke grappen houd ik niet van. het was

> mijn achtertante die dit o.a is overkomen.. graag wat meer

> respect.. zonnebanken .. nooit meer naar kijken

• rené

hypnotherapie help je van je angst af