Waarom is alisun beter.

• Joss

Hoi,

Ik heb al het een en ander vergeleken, bijvoorbeeld de duurdere (betere?) van philips en palmbeach met bijvoorbeeld de goedkopere van alisun, dus ongeveer in dezelfde prijsklasse van ongeveer 1500 tot 2000 euro.

Maar ik zie niet in waarom alisun beter zou moeten zijn zoals hier en daar beweert wordt.

Wat zie ik over het hoofd in mijn vergelijkingen ????

Groetjes,

Joss

• Peter

Beste Joss,

Je kunt moeilijk duurdere producten van het ene merk vergelijken met goedkopere producten van het andere merk! Je kunt je het beste vasthouden aan het feit dat ik al 15 jaar een Alisun zonnebank heb die het nog steeds super doet. Even in de zoveel tijd nieuwe lampen erin en draaien maar!

• Joss

Hoi,

dat is waarom ik ervan uitga dat allisun zijn goedkoopste banken er maar bijhoudt voor de arme mensen en er dan ook niet zijn beste technologie instopt, terwijl de anderen proberen via hun beste produkten ook het beste te geven wat er bestaat om zo ook een goede naam op te bouwen..

Je betaalt natuurlijk voor alisun ook al een gedeelte de naam, maar is het niet zo dat de lampen het uiteindelijk moeten doen,,, en die kies je naderhand toch zoals je zelf wil?

Joss

• Peter

Volgens mij ben je er niet met lampen alleen. Ze moeten ook goed gekoeld worden, etc. MAar je kunt niet zomaar een goedkoop product met een duur product vergelijken. Als je een BMW koopt, dan verwacht je meer kwaliteit en opties dan bij een Opel kadett…

• Henny

De Alisun is de mercedes onder de zonnebanken!Peter schreef:

>

> Volgens mij ben je er niet met lampen alleen. Ze moeten ook

> goed gekoeld worden, etc. MAar je kunt niet zomaar een

> goedkoop product met een duur product vergelijken. Als je een

> BMW koopt, dan verwacht je meer kwaliteit en opties dan bij

> een Opel kadett…

• Joss

OK,,, ben al overtuigd,,,,

mijn keuze is gevallen op de 120 omdat er nog een beetje korting op zit vanwege beeindiging van deze modellenreeks.

Maar ik vindt hem nog niet ouderwets uitzien dus vandaar dat ik denk ik over stap van de allure met sis naar de sunvision 120 met sis.

Ik hoop dat ik niet teveel betaal, 2700 euro inclusief de koeler en de ergonomische plaat.

PS… ik was wel dezelfde prijs aan het vergelijken,,, niet een AMG55 met een 1200cc kadetje !!!!

maar ondertussen ben ik toch al van 1500 euro omhoog gegaan naar bijna het dubbele :(

Tja, je kunt het geld toch niet meenemen als je sterft,,, dus geef ik het hier maar uit.

Joss